REGULAMIN OBIEKTU MARIACKA13
WYGODNE SPANIE
z dnia 20 lipca 2017 r.
§ 1. Przedmiot Regulaminu
- Regulamin określa zasady świadczenia usług, odpowiedzialności oraz przebywania na terenie Obiektu Mariacka 13 znajdującego się w lokalu mieszkalnym położonym w Katowicach przy ul. Mariackiej 13/3 i Mariackiej 13/4a, zwanego dalej Obiektem, prowadzonego przez Spółkę INVEST ROBERT OSIŃSKI z siedzibą w Tychach przy ul. Zdzisława Hierowskiego 6/24, posiadającą numer NIP: 646 254 69 14 oraz numer REGON: 241570908, zwana dalej Spółką.
- Regulamin stanowi integralną część umowy, do zawarcia której dochodzi poprzez dokonanie rezerwacji lub zapłatę zaliczki lub całej należności za pobyt w Obiekcie.
- Regulamin jest dostępny w każdym pokoju, pomieszczeniach przeznaczonych do wspólnego korzystania oraz na stronie internetowej Obiektu www.mariacka13.pl.
§ 2. Rezerwacja i meldunek
- Podstawą do zameldowania Gościa jest okazanie obsłudze Obiektu dokumentu tożsamości ze zdjęciem.
- Obiekt może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył postanowienia niniejszego Regulaminu, w szczególności poprzez wyrządzenie szkody w mieniu Obiektu lub innych Gości, szkody na osobie Gości, obsłudze Obiektu lub innych osobach przebywających w Obiekcie albo też w inny sposób zakłócił pobyt pozostałych Gości lub funkcjonowanie Obiektu.
- Rezerwacja pokoju lub apartamentu dokonana telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej (mailowo) jest skuteczna, jeżeli zostanie wpłacona należność za pobyt w terminie do 24 godzin od momentu złożenia rezerwacji. Brak opłaty skutkuje anulowaniem rezerwacji.
- Opłata zostanie zwrócona, w przypadku gdy odwołanie rezerwacji pokoju lub apartamentu nastąpi w terminie do 3 dni przed rozpoczęciem doby hotelowej tj. do godziny 14:00. W innym wypadku, w tym w razie nieprzybycia Gościa w zarezerwowanym terminie do Obiektu, opłata nie zostanie zwrócona.
- W przypadku rezygnacji Gościa z części pobytu w trakcie jego trwania, Gościowi zostanie zwrócone 50 % należności za niewykorzystaną część pobytu w terminie do 3 dni od dnia opuszczenia Obiektu.
§ 3. Doba hotelowa
- Pokoje i apartamenty w Obiekcie wynajmowane są na doby. Doba hotelowa trwa od godziny 14:00 do godziny 11:00 dnia następnego.
- Należność za cały pobyt należy uiścić w określonym terminie, nie później niż w momencie zakwaterowania. Uiszczenie należności za pobyt nie uprawnia Gości do zabrania wyposażenia z pokoju, apartamentu i/lub pomieszczeń przeznaczonych do wspólnego korzystania, w tym ręczników.
- Późniejsze wymeldowanie zależy od dostępności pokojów i apartamentów w dniu wymeldowania. Gość powinien zgłosić chęć przedłużenia pobytu obsłudze Obiektu, telefonicznie pod numerem +48 514 048 301 najpóźniej do godziny 10:00 ostatniego dnia planowanego pobytu. Powyższe nie jest wiążące dla Obiektu, który uwzględnia przedłużenie pobytu Gościa w miarę posiadania wolnych pokoi i apartamentów. Usługa jest dodatkowo płatna.
- W przypadku nieopuszczenia bądź nieopróżnienia pokoju lub apartamentu z rzeczy do godziny 11:00 ostatniego dnia pobytu, Gość zobowiązany jest do zapłaty należności za kolejną rozpoczętą dobę.
§ 4. Pokoje i Pomieszczenia wspólne
Goście nie są upoważnieni do udostępniania lub przekazywania pokoju lub apartamentu osobom trzecim.
- Każdy z Gości jest dodatkowo uprawniony do użytkowania pomieszczeń przeznaczonych do wspólnego korzystania przez innych Gości, w tym z kuchni i jej wyposażenia. Goście zobowiązani są do zachowania czystości i porządku, w tym w szczególności każdorazowego sprzątania po sobie produktów spożywczych i zmywania naczyń kuchennych po ich użyciu. Pozostawione przez Gości po upływie ich pobytu, produkty spożywcze będą utylizowane bez informowania o tym Gości.
- W pokojach i apartamentach oraz pomieszczeniach przeznaczonych do wspólnego korzystania obowiązuje:
- a) cisza nocna w godzinach od 22:00 do 7:00 dnia następnego,
- b) zakaz palenia wyrobów tytoniowych i papierosów elektronicznych,
- c) zakaz wprowadzania zwierząt,
- d) zakaz przechowywania i zażywania środków odurzających, substancji psychotropowych i psychoaktywnych,
- e) zakaz przechowywania ładunków niebezpiecznych, w tym w szczególności broni i amunicji, materiałów i płynów łatwopalnych, wybuchowych i iluminacyjnych,
- f) ze względu na wymagania ochrony przeciwpożarowej, zakaz używania, bez uzgodnienia z obsługą Obiektu, jakichkolwiek własnych urządzeń zasilanych energią elektryczną, niestanowiących wyposażenia obiektu, w tym grzałek i żelazek elektrycznych.
- Każdorazowo, ze względów bezpieczeństwa, Gość opuszczający pokój i/lub pomieszczenia przeznaczone do wspólnego korzystania, powinien wyłączyć telewizor, zgasić światło, zakręcić krany, zamknąć okna oraz zatrzasnąć drzwi do pokoju oraz do pomieszczeń przeznaczonych do wspólnego korzystania.
- Goście nie są upoważnieni do udostępniania lub przekazywania pokoju lub apartamentu osobom trzecim.
- Osoby niezameldowane w Obiekcie, odwiedzające Gości Obiektu, mogą przebywać w pokoju lub apartamencie i/lub pomieszczeniach przeznaczonych do wspólnego korzystania w godzinach od 7:00 do 22:00.
- Gościom Obiektu ani osobom odwiedzającym Gości, nie wolno dokonywać jakichkolwiek zmian w pokojach i apartamentach i/lub pomieszczeniach przeznaczonych do wspólnego korzystania, w tym w ich wyposażeniu.
§ 5. Odpowiedzialność Gości
- Goście ponoszą pełną odpowiedzialność materialną za braki w wyposażeniu pokoi i apartamentów i/lub pomieszczeniach przeznaczonych do wspólnego korzystania oraz wszelkiego rodzaju szkody powstałe w pokojach i/lub pomieszczeniach przeznaczonych do wspólnego korzystania, w tym w szczególności uszkodzenia lub zniszczenia wyposażenia i urządzeń technicznych Obiektu, powstałe z ich winy lub z winy odwiedzających ich osób. Goście obowiązani są pokryć stwierdzone przez pracownika Obiektu szkody i/lub braki, o których mowa wyżej, w terminie do 7 dni od dnia zakończenia pobytu w Obiekcie.
- W celu zabezpieczenia ewentualnych roszczeń Spółki z tytułu zapłaty należności za pobyt i/lub naprawienia szkód Goście obowiązani są podać dane swojej ważnej karty kredytowej lub debetowej bądź wpłacić kaucję w ustalonej wysokości. Obiekt zastrzega sobie możliwość obciążenia karty kredytowej lub debetowej Gościa za wyrządzone szkody po jego wyjeździe bądź potrącenia z wpłaconej przez Gościa kaucji kwoty stanowiącej równowartość poniesionej szkody.
- W razie stwierdzenia braku ręczników, stanowiących wyposażenie pokoju, pobierana jest opłata w kwocie 20 PLN za każdy mały ręcznik i 30 PLN za każdy duży ręcznik.
- Opiekunowie prawni lub faktyczni ponoszą odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody powstałe w wyniku działania dzieci. Dzieci powinny znajdować się na terenie Obiektu pod stałym nadzorem ich opiekunów prawnych lub faktycznych.
- W przypadku naruszenia postanowień Regulaminu, obsługa Obiektu może odmówić świadczenia usług Gościom, którzy je naruszają. Goście tacy zobowiązani są do niezwłocznego zastosowania się do żądań obsługi Obiektu, w tym w szczególności zapłaty za ewentualne zniszczenia i/lub braki w wyposażeniu pokoju lub apartamentu oraz opuszczenia Obiektu we wskazanym przez obsługę terminie. W takim przypadku Gościowi zostanie zwrócone 50 % należności za niewykorzystaną część pobytu w terminie do 3 dni od dnia opuszczenia Obiektu.
- Spółce przysługuje ustawowe prawo zastawu na rzeczach wniesionych przez Gościa do Obiektu w przypadku opóźnienia z uregulowaniem należności za pobyt.
- Zachowanie Gości i osób ich odwiedzających nie powinno zakłócać pobytu innych Gości.
- Zakazuje się prowadzenia na terenie Obiektu akwizycji i sprzedaży obnośnej.
§ 6. Usługi. Odpowiedzialność Spółki
- Spółka obowiązana jest zapewnić Gościom:
- a) bezpieczeństwo pobytu, w tym zachowanie w tajemnicy informacji o Gościach,
- b) czystość i porządek w pokoju w momencie rozpoczęcia pobytu,
- c) sprzątanie pokoju lub apartamentu na życzenie Gościa w trakcie jego pobytu trwającego ponad 7 dni,
- d) wykonanie niezbędnej naprawy urządzeń podczas nieobecności Gościa, a w jego obecności tylko wówczas, gdy wyrazi na to zgodę,
- e) sprawne usunięcie powstałych podczas pobytu usterek. W przypadku wystąpienia usterek, które nie będą mogły być usunięte natychmiast, Spółka dołoży starań, aby załagodzić niedogodnościom.
- Spółka ponosi odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez osoby korzystające z jego usług w zakresie określonym przepisami Kodeksu Cywilnego.
- Gość powinien zawiadomić obsługę Obiektu telefonicznie pod numerem +48 514 048 301 o wystąpieniu:
- a) problemów technicznych związanych z obiektem,
- b) szkody i/lub usterki powstałych w obiekcie niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
- Ze względu na przeznaczenie i lokalizację Obiektu nie zaleca się, aby korzystały z niego dzieci poniżej 7. roku życia.
- Spółka przechowa w zamkniętym pomieszczeniu w budynku położonym w Katowicach przy ul. Mariackiej 13 rzeczy stanowiące własność Gości, z wyłączeniem produktów spożywczych, pozostawione przez nich w pokoju po zakończeniu pobytu. Osobisty odbiór rzeczy możliwy będzie po uprzednim skontaktowaniu się telefonicznie z obsługą Obiektu pod numerem +48 514 048 301. Jednocześnie Spółka poinformuje Gości o pozostawionych przez nich rzeczach wyznaczając im 7-dniowy termin na wskazanie czy rzeczy te mają być odesłane na koszt Gości na wskazany przez nich adres czy mają zostać zutylizowane. Brak odpowiedzi w wyznaczonym terminie uprawnia Spółkę do zutylizowania rzeczy.
§ 7. Reklamacje
- W przypadku stwierdzenia uchybień w jakości świadczonych usług, Gościom przysługuje prawo do zgłoszenia reklamacji.
- Reklamacje przyjmuje obsługa Obiektu.
§ 8. Postanowienia dodatkowe
Administratorem danych osobowych Gości jest Spółka INVEST ROBERT OSIŃSKI z siedzibą w Tychach przy ul. Zdzisława Hierowskiego 6/24. Dane osobowe przechowywane i przetwarzane są zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych (Tekst jedn. z 2016 r., Dz. U. poz. 922 z późn. zm.) dla potrzeb niezbędnych do realizacji pobytu Gościa w Obiekcie. Gość ma prawo wglądu do swoich danych osobowych oraz ich korygowania.