Najczęściej zadawane pytania

 

  1. Jak mogę zarezerwować nocleg w pokojach i apartamentach M13 Wygodne Spanie?
    Rezerwacji noclegu można dokonać telefonicznie, mailowo, online za pośrednictwem naszej strony: www.mariacka13.pl oraz przez pośredników takich jak: booking.com, expedia.com, trivago.com i airbnb.com.
  2. Jaka jest różnica między pokojem i apartamentem?
    Apartamenty tak jak pokoje wyposażone są w te same meble hotelowe. Dodatkowo w apartamentach znajdują się aneksy kuchenne wyposażone w naczynia kuchenne i zastawę stołową. Każdy z pokojów i apartamentów posiada prywatną łazienkę.
  3. Czy w obiekcie jest darmowe Internet?
    Tak, w całym obiekcie jest udostępniony jest szybki i darmowy Internet. Podłączenie za pomocą WIFI.
  4. W jakich godzinach jest czynna recepcja obiektu?
    Ze względu na łatwy i szybki dostęp do obiektu recepcja została zastąpiona nowoczesnym systemem kodów do drzwi.
  5. W jaki sposób mogę odebrać kod do pokoju lub apartamentu?
    W dniu zakwaterowania otrzymasz wiadomość z kodem do drzwi, za pomocą którego otworzysz wszystkie potrzebne drzwi w naszym obiekcie.
  6. Czy jest wymagana przedpłata za rezerwację telefoniczną lub mailową?
    Potwierdzeniem rezerwacji jest wpłata zaliczki lub całkowitej sumy rezerwacji na konto bankowe M13 Wygodne Spanie lub zapłata za pośrednictwem karty kredytowej lub debetowej. Wpłaty należy dokonać do 24 godzin od momentu złożenia rezerwacji. Brak wpłaty jest równoznaczne z anulowaniem rezerwacji.
  7. Czy za pobyt otrzymam fakturę?
    Tak, wystawiamy fakturę VAT za usługę noclegową. Faktury wystawiamy i wysyłamy w dniu wymeldowania formą elektroniczną, na podany przez klienta adres mailowy.
  8. Czy jest możliwość zamówienia śniadania?
    Tak, można skorzystać ze śniadania, które jest serwowane przez restaurację znajdującą się w sąsiedniej kamienicy hotel Best Western Mariacki od godziny 6:30 do 12.
  9. Czy w pokojach są ręczniki?
    We wszystkich pokojach i apartamentach znajdują się zestawy czystych ręczników dla każdego gościa.
  10. Czy w łazience są środki higieny osobistej?
    W każdej łazience jest żel pod prysznic i mydło do rąk, papier toaletowy.
  11. Czy w obiekcie jest suszarka do włosów, żelazko i deska do prasowania?
    Suszarki do włosów są dostępne we wszystkich pokojach i apartamentach. Żelazko i deska do prasowania są dostępne we wspólnej kuchni.
  12. Czy wynajmując pokój będę miał dostęp do kuchni?
    Wspólna kuchnia jest w pełni wyposażona i dostępna dla wszystkich gości.
  13. Czy w pokojach można palić?
    W całym obiekcie obowiązuje całkowity zakaz palenia wszelkiego rodzaju papierosów i podobnych wyrobów.
  14. Czy jest możliwość dostawienia dodatkowego łóżka w pokoju?
    Tak, istnieje możliwość dostawki za dodatkową opłatą 70PLN. Należy wcześniej się skontaktować z obsługą obiektu i zapytać o dostępność.
  15. Czy jest możliwość późnego wymeldowania?
    Tak, jest taka możliwość zależy to od dostępności w dniu wymeldowania. Taka usługa jest dodatkowo płatna.
  16. Czy jest możliwość korzystania z pralni?
    W obiekcie jest możliwość korzystania z pralki i suszarki. Usługa dodatkowo płatna.

REGULAMIN OBIEKTU MARIACKA13 WYGODNE SPANIE

M13 Wygodne Spanie
Mariacka 13, 40-001 Katowice

+48 514 048 301
Zarezerwuj

Wygodne spanie w centrum Katowic!

Używamy plików cookies aby ułatwić Ci korzystanie z naszych stron www, do celów statystycznych oraz reklamowych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w naszej polityce prywatności